Satış Politikamız
Ariz YANGIN Ailesi olarak uyguladığımız satış politikamızda, müşterilerimizle ilişkilerimiz, sade ve dürüstlük temeline dayalıdır. Müşteri ilişkileri yönetim anlayışımızda, koşulsuz müşteri memnuniyeti ilke edinilmiştir.
Geniş satış ve hizmet ağıyla Ariz YANGIN, belirlediği satış politikası ve stratejik hedefler doğrultusunda en etkin satış ve satış sonrası hizmete ve sektörde en kaliteli ürün yelpazesine sahip olan markası ile yoluna devam etmektedir.
Ürünlerimizin tanınırlığını ve bilinirliliğini artırarak, marka değerini desteklemek,müşterimizin satın almakta olduğu ürünü iyi tanımasını ve bilinçli kullanmasını sağlamak pazarlama ve satış grubunun asli görevlerindendir. Bu görevlerin en iyi şekilde yerine getirilmesi, ileriki projelerimiz için, iyi referansla gelecek yeni müşteri potansiyelimizi pozitif etkiler.
Ariz YANGIN, her bir ürünü, her tedarikçisi ve her son kullanıcısı için imalat standartlarının tanıtımı ve eğitimleriyle satışını desteklemektedir.
Satış sonrası takip de grubun görev tanımları içinde yer almaktadır.
Her ürün imalattan çıktıktan sonra yetkili kurumlarca test edilip deneylere tabi tutulur.Testi geçen ürünlere özel EX kodları basılarak müşteriye teslim edilir.
Tüm markalı ürünlerimizden alan müşteri portföyümüzle veri tabanımız oluşturulmaktadır. Veri tabanıyla sürekli ilişki kurulması ile marka bilinirlilik, beklentiler ve beklentilerin karşılanması güncellenmektedir.
2020 yılından bu yana istikrarlı bir şekilde yapılan satış ve pazarlama faaliyetlerimizle, basın ve medya ile ilişkilerin takibinin yanı sıra, şirket prensipleri doğrultusunda ürünlerimizin satışını destekleyen reklam ve tanıtım stratejilerimiz de belirlenmektedir.
Garanti Şartlarımız
1. Garanti süresi,malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
2. Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden faydalanmak için kullanım klavuzunda yer alan üzerinde satış tarihi ve bayi kaşesi onaylı garanti belgesi veya fatura ibrazı gerekmektedir.
3. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garanti kapsamındadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 gün içerisinde giderilememesi halinde imalatçı-üretici veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
5. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
6. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; - Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde dört kez, belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, - Tamiri için gereken azami süresinin aşılması, - Satın alma tarihi 30 günü geçmemiş olan cihazın arızalı olması - Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.
7. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.